Doelstelling (tikkeltje ambitieus)

In het opstartproces van Vinderz in 2016 zijn zes opvallende omstandigheden benoemd die we graag willen helpen verbeteren!

  • Er is steeds minder face-to-face contact met prospects en klanten. Het gevaar dreigt dat bedrijven aansluiting met consumenten verliezen door te weinig en onpersoonlijk contact.
  • Digital marketing omvat een wildgroei van tools, data en bestanden die niet optimaal met elkaar samenwerken. ROI is niet zichtbaar en overhead is hoog. 
  • Bestuurders hebben het gevoel grip te verliezen op omzetgroei in het digitale tijdperk. De kopersreis overzien en tussentijds strategisch bijsturen is lastiger dan ooit.
  • Gemiste kansen: Gebrekkige afstemming tussen sales- en marketingafdelingen en medewerkers onderling kost MKB bedrijven ieder jaar serieus geld.
  • Klanten en medewerkers zijn de dupe bij geforceerde groei vanuit een financiĆ«le korte klap bij bedrijven. Dit resulteert in een onprettig werkklimaat waarbij omzetgroei uitblijft door hoge churn van klanten en demotivatie van klantgericht personeel.
  • Na AVG/GDPR is menselijk en behulpzaam klantcontact in iedere fase van de kopersreis nog belangrijker geworden. Veel MKB bedrijven hebben hiervoor geen strategie.