Over Vinderz

Vinderz (opgericht in 2016 door Erik Hollander) helpt ambitieuze leiders die aan de omzet merken dat online aankoopgedrag is veranderd.

Mensen moeten nu individueel en stap-voor-stap begeleid worden in het aankoopbeslissingsproces afhankelijk van de fase waarin ze zich bevinden. Verspreid over kanalen, apparaten en browsers.

Met een strategische alliantie als certified HubSpot partner is Vinderz een zeer sterke partij. Ondanks de kleinschaligheid bieden we professionele methodiek en cutting-edge techniek die je normaal alleen bij hele grote bureaus ziet die zich richten op multinationals.

Vinderz is anders dan marketingbureaus die leveranciers zijn van losse campagnes. Wij werken met opdrachtgevers samen aan persoonlijk maatwerk.

We bouwen een strategisch fundament voor slimme omzetgroei met lange termijn en cumulatief resultaat.

Vervolgens helpen we je team onder andere met:

  • Het aantrekken van de juiste mensen uit je doelgroep
  • Het starten van de conversatie met bezoekers van je website en social media kanalen
  • Leads omzetten in gekwalificeerde prospects
  • Waarde toevoegen voor prospects om kansen op deals te verhogen
  • Het op één plaats monitoren van de gehele individuele online kopersreis

Oplossingen voor jouw rol

  • Directeur: commercieel leiderschap met actiegerichte strategie voor omzetgroei en behoud van voorsprong op concurrentie.
  • Marketing Professional: Moderne marketing gaat verder dan verkeer en leads genereren. Je hebt baat bij een  praktische benadering voor aankoopbegeleiding en samenwerking met sales om meer deals te winnen.  
  • Ondernemer: Je hebt lange termijn budget maar wilt teams zo compact mogelijk houden. Marketing automation en sales op het scherpst van de snede. Klein, menselijk en slim is het nieuwe groot.

We richten onze dienstverlening voornamelijk in voor B2B organisaties die baat hebben bij het optimaliseren van de kopersreis (buyer's journey). Waarbij de inbound aanpak voor B2C bedrijven in de praktijk alleen zinvol is voor diensten of goederen met een hogere verkoopwaarde of customer lifetime value (CLV).

Vinderz team voor groei

Erik Hollander is online strateeg en oprichter van Vinderz. Hij opereert als inbound marketing en sales consultant en helpt bestuurders en hun compacte MKB teams met groei. Erik is Single Point Of Contact voor klanten van Vinderz.

Vinderz werkt met een netwerk van specialisten die worden ingezet op basis van behoefte van klanten.

Voor vrijwel alle marketing en sales uitdagingen is een oplossing door ervaring met het ondersteunen van tienduizenden bedrijven wereldwijd (HubSpot partner).

leverancier-vs-partner